Мій щоденник


Понеділок, 24.06.19

занурення у "хвилі нових знань 
на власних човнах
(згадала дитинство: маленький 
майстер-клас
з виготовлення паперових човнів).     
  Перший день на курсах - бурхливий й хвилюючий: знайомство з куратором - Оксаною Василівною Бутурліною та колегами, коротенька розповідь про себе і... 

   












Заповнювали перший загальний документ в електронному вигляді (відомості про курсантів). Пройшли інструктажі з техніки безпеки. 


   
   Прослухали лекції з теорії медіа: роль й вплив медіа на людину в сучасному суспільстві.

    Після закінчення занять усі разом працювали над створенням спільної презентації групи.

     
                                                                                                                             

Приємно вразило, що на нас чекали, запропонували чай, каву, печиво.  

Вівторок, 25.06.19
 Дуже насичений день, цікавий й познавальний, поєднання теорії та практики: створення  персонального блогу курсан-та. Для мене майже "відкриття століття": зрозуміла, в чому полягали помилки попередніх самостійних спроб.


         В захваті від  ретельності й майстерності Ірини Григорівни Коляди: спокійно й зрозуміло вона пояснювала кожен наш крок.
     Ура!!! Я це зробила -  створила свій перший блог. 

   
      Крім того, Ірина Григорівна "подарувала" нам чудову вправу для фізкульхвилинки, обов'язково буду застосо-вувати її при роботі з учнями.

       Ірині Григорівні активно допомагала працювати з нами Тетяна Керімжанівна.






Потім займалися наповненням своїх блогів. 


Середа,    26.06.19
Цікаві активні лекції Оксани Василівни (з елементами тренінгу): Медіадидактика та медіатексти. 

Функції медіа на уроках:
- мотиваційна;
- актуалізація;
- навчальна;
- унаочнення;
- тренувальна;
- для проведення навчальної        експертизи та контролю...


  Медіатексти на уроках: 
- для експертизи;
- для презентації;
- для творчості;
- для спільної роботи і комунікації.

            Потім знову поєднання теорії та практики - лекція та практичне заняття Довгаля Сергія Анатолійовича, створювали тести у Гугл. Це чудовий засіб контактування з учнями через електронну пошту.


Четвер, 27.06.19
     Довго міркувала: як краще заповнити сторінку "Про мене", вирішила зробити презентацію. Зробила, але ніяк не можу опублікувати її у своєму блоці: і копіювала, і через електронну скриньку, і через опублікування в інтернеті... Усе марно. Потребую допомоги.

Понеділок, 01.07.19


День розпочався з лекції 
Довгаля С.А. 
"Основні концепції медіаосвіти", розглядали моделі медіа, теорії медіаосвіти, що включає в себе медіамайстерність:
- комунікація;
- майстерність;
- продукт.
 Наступне практично-теоретичне заняття проводили разом Оксана Василівна Бутурліна та Рижій  Катерина Генадіївна, воно було присвячене організації дитячої медіатворчості. Дуже цікаво.  Нам розповіли про конкурси, які проводяться на базі ДАНО, продемонстрували       деякі       з 
конкурсних робіт минулих років.           Потім ми працювали в групах, наша група отримала творче завдання: "Інтерв'ю - як засіб естетичного виховання дітей у літній школі" (визначити мету, назву, ціль, вікову категорію... за 15 хвилин). Здається, що ми добре виконали завдання. 
  Наступний етап - підготовка до роботи у вівторок: встановлювали на гайджети 2 програми: "Animated Text"  та "Quik" для створення кепшн відео. 
      Наприкінці дня, як завжди, працювали із блогом. Я зверталася до колег зі своєю проблемою по презентації - вирішити не змогли.   

Вівторок, 02.07.19 
Чудовий, цікавий, насичений день!!! Я вперше в житті створила кепшн відео - на мобільному телефоні!!! Про свої улюблені орхідеї! І зафіксувала їх у двох видах! Воно маленьке - але перше!!! Відчуваю себе дитиною.




                                                                               
        А потім ми поділилися на групи й отримали завдання: за допомогою планшету створити кепшн відео. Загальна тема: "Ми - не байдужі!" Умови: 
1) обрати будь який з трьох напряків: а) соціальна реклама;             б) реклама steam-професії; в) фільм портрет;
2) використовувати тільки фото, які зробимо самі і зараз за            визначений час (без інтернету);
3) на виконання завдання - 1 година (не встигли).
          Наша група складалася з 3-х осіб: Анатолій Панішев,  Дмитренко Тетяна та я. Ми так гарно співпрацювали, йшли в одному напрямку. 
          Потім ми переглядали наші роботи, обговорювали їх. На мою думку, наш фільм - найбільш творчий та кращий: ми єдині виконали усі умови. Я пишаюся своєю командою!!!

НАШ   ФІЛЬМ

А це - фільми наших "суперників"







         Після цього до нас завітала Світлана Михайлівна Кольцова, яка розповіла нам про основні принципи сучасної мультиплі-кації. Ми передивилися декілька мультфільмів й отримали завдання: розробити сценарій свого мультіка (ми поділені на 2 групи). 
       Ура! Наприкінці дня до нас завітали Ірина Григорівна та Тетяна Керімжанівна, які відповідали на наші питання та допомогли у вирішенні проблем із нашими блоками.
        Нарешті я зрозуміла, чому не змогла загрузити свою презентацію на сторінку "Про мене" - зберегла її не у тому форматі (коли відправляла через інтернет).
        Я дома... Презентацію загрузити не вдалося. Але я "знайшла" вихід: зробила з неї відео, тепер вона зайняла своє місце на моїй сторінці. Але проблема залишилася.

Середа,    03.07.19
       Працювали на кіностудії "Веснянка". Захопливо й цікаво. Допомагала нам Світлана Михайлівна Кольцова. 
     Ми вирішили зняти мультік - соціальну рекламу, присвячену міжнародному дню без целофанових пакетів, тому що він відзначається саме 3 липня.
      Підготовча робота зайняла купу часу, ми малювали, вирізали, малювали, знов вирізали... 







          Ми вперше працювали над створенням мультфільму. Знову пригадалося дитинство. Ми не тільки знімали казку, ми поринули у казку. 
       До моєї  групи входили  талановиті й креативні колеги: Шмига Вікторія, Козаченко Світлана, Кравець Оксана, Дмитренко Тетяна, Спичак Світлана та Панішев Анатолій. Працювали натхненно, довго, дружно... Стомилися. Але отримали чудовий результат: мультфільм "Казка про рибалку та..."    
                                                                                                    
Четвер, 27.06.19
    Знову насичений день, до нас запросили дитяче телебачення - представників НВК гімназії №122 м. Дніпра: Голубнічу Ірину Миколаївну (вчителя російської мови та керівника проекту) та її учнів. Вони розповіли нам про свій проект, продемонстру-вали деякі із своїх робіт та допомогли нам в реалізації нашого проекту "Творчій проект моєї групи" (було 2 групи). З нами працював Мирослав (закінчив 9-й клас) - чудовий хлопець: емоційний, контактний, захоплений, знаючий...!!!  


                                          

                               
       Євдошенко Світлана Валентинівна, вчитель історії та суспільствознавчих дисциплін
Анотація проекту
Параметри
Опис
1.
Назва, тема проекту
Я пишаюсь своєю родиною
2.
Класифікація проекту (індивідуальний, груповий, колективний, масовий)
Індивідуальний (можливо зробити груповим на наступних етапах)
3.
Вид проекту (соціальний, навчальний, пошуковий, творчий, інформаційний, соціальний, дослідницький…)
Соціальний, пошуковий, інформаційний, творчий
4.
Учасники проекту (учнівський(категорія учнів), педагогічний, методичний, батьківський, громадський)
Учні  та їх батьки
5.
На якому медіа базується проект
Кепшн відео
6.
Мета проекту
Розширити уявлення дітей про сім’ю, родину. Розвивати інтерес до історії свого роду, спостережливість, уважність.



7.
Очікувані результати проекту
Виховання поваги до історії своєї сім’ї, свого народу та держави (духовна єдність поколінь)
8.
Тривалість (короткотривалий, довготривалий)
та етапи реалізації проекту
Довготривалий:
1-й етап – Моя сім’я, моя родина (5 клас)
2-й етап – Історія моєї родини (6 клас)
3-й етап – Я пишаюсь своєю родиною…
 Реалізація етапів:
1. Робота зі змістом (сценарій).
2. Добірка матеріалу.
3. Скорочення тексту.
4. Формування історії (Animated Text)
5. Оформлення (Quik)

9.
Відповідність отриманого результату первинній меті
 Відповідає  
10.
Спосіб висвітлення проекту у різноманітних медіа (у власному блозі зокрема)
Конкурс кепшн відео
11.
Значимість проекту (для різних груп) та його зв'язок з навчально-виховним процесом Вашого закладу
Укріплення взаємовідносин батьків та дітей.
Патріотичне виховання.
12.
Перспективи розвитку чи розширення проекту
Інтеграція з «Основами правознавства» та «Громадянською освітою»

ПРОЕКТ                                                              

Немає коментарів: