Понеділок, 24.06.19

занурення у "хвилі нових знань
на власних човнах
(згадала дитинство: маленький
майстер-клас
з виготовлення паперових човнів).
на власних човнах
(згадала дитинство: маленький
майстер-клас
з виготовлення паперових човнів).
Перший день на курсах - бурхливий й хвилюючий: знайомство з куратором - Оксаною Василівною Бутурліною та колегами, коротенька розповідь про себе і...

Заповнювали перший загальний документ в електронному вигляді (відомості про курсантів). Пройшли інструктажі з техніки безпеки.
Прослухали лекції з теорії медіа: роль й вплив медіа на людину в сучасному суспільстві.
Після закінчення занять усі разом працювали над створенням спільної презентації групи.

Приємно вразило, що на нас чекали, запропонували чай, каву, печиво.

В захваті від ретельності й майстерності Ірини Григорівни Коляди: спокійно й зрозуміло вона пояснювала кожен наш крок.
Ура!!! Я це зробила - створила свій перший блог.

Крім того, Ірина Григорівна "подарувала" нам чудову вправу для фізкульхвилинки, обов'язково буду застосо-вувати її при роботі з учнями.
Ірині Григорівні активно допомагала працювати з нами Тетяна Керімжанівна.
Потім займалися наповненням своїх блогів.
Середа, 26.06.19
Цікаві активні лекції Оксани Василівни (з елементами тренінгу): Медіадидактика та медіатексти.
Функції медіа на уроках:
- мотиваційна;
- актуалізація;
- навчальна;
- унаочнення;
- тренувальна;
- для проведення навчальної експертизи та контролю...
Медіатексти на уроках:
- для експертизи;
- для презентації;
- для творчості;
- для спільної роботи і комунікації.
Четвер, 27.06.19
Довго міркувала: як краще заповнити сторінку "Про мене", вирішила зробити презентацію. Зробила, але ніяк не можу опублікувати її у своєму блоці: і копіювала, і через електронну скриньку, і через опублікування в інтернеті... Усе марно. Потребую допомоги.
Понеділок, 01.07.19
День розпочався з лекції
Довгаля С.А.
"Основні концепції медіаосвіти", розглядали моделі медіа, теорії медіаосвіти, що включає в себе медіамайстерність:
- комунікація;
- майстерність;
- продукт.
Після цього до нас завітала Світлана Михайлівна Кольцова, яка розповіла нам про основні принципи сучасної мультиплі-кації. Ми передивилися декілька мультфільмів й отримали завдання: розробити сценарій свого мультіка (ми поділені на 2 групи).
Ура! Наприкінці дня до нас завітали Ірина Григорівна та Тетяна Керімжанівна, які відповідали на наші питання та допомогли у вирішенні проблем із нашими блоками.
Нарешті я зрозуміла, чому не змогла загрузити свою презентацію на сторінку "Про мене" - зберегла її не у тому форматі (коли відправляла через інтернет).
Я дома... Презентацію загрузити не вдалося. Але я "знайшла" вихід: зробила з неї відео, тепер вона зайняла своє місце на моїй сторінці. Але проблема залишилася.
Середа, 03.07.19
Працювали на кіностудії "Веснянка". Захопливо й цікаво. Допомагала нам Світлана Михайлівна Кольцова.
Ми вирішили зняти мультік - соціальну рекламу, присвячену міжнародному дню без целофанових пакетів, тому що він відзначається саме 3 липня.
Підготовча робота зайняла купу часу, ми малювали, вирізали, малювали, знов вирізали...
Наступне практично-теоретичне заняття проводили разом Оксана Василівна Бутурліна та Рижій Катерина Генадіївна, воно було присвячене організації дитячої медіатворчості. Дуже цікаво. Нам розповіли про конкурси, які проводяться на базі ДАНО, продемонстрували деякі з
конкурсних робіт минулих років. Потім ми працювали в групах, наша група отримала творче завдання: "Інтерв'ю - як засіб естетичного виховання дітей у літній школі" (визначити мету, назву, ціль, вікову категорію... за 15 хвилин). Здається, що ми добре виконали завдання.
Наступний етап - підготовка до роботи у вівторок: встановлювали на гайджети 2 програми: "Animated Text" та "Quik" для створення кепшн відео.
Наприкінці дня, як завжди, працювали із блогом. Я зверталася до колег зі своєю проблемою по презентації - вирішити не змогли.
Вівторок, 02.07.19
Чудовий, цікавий, насичений день!!! Я вперше в житті створила кепшн відео - на мобільному телефоні!!! Про свої улюблені орхідеї! І зафіксувала їх у двох видах! Воно маленьке - але перше!!! Відчуваю себе дитиною.
А потім ми поділилися на групи й отримали завдання: за допомогою планшету створити кепшн відео. Загальна тема: "Ми - не байдужі!" Умови:
1) обрати будь який з трьох напряків: а) соціальна реклама; б) реклама steam-професії; в) фільм портрет;
2) використовувати тільки фото, які зробимо самі і зараз за визначений час (без інтернету);
3) на виконання завдання - 1 година (не встигли).
Наша група складалася з 3-х осіб: Анатолій Панішев, Дмитренко Тетяна та я. Ми так гарно співпрацювали, йшли в одному напрямку.
Потім ми переглядали наші роботи, обговорювали їх. На мою думку, наш фільм - найбільш творчий та кращий: ми єдині виконали усі умови. Я пишаюся своєю командою!!!
Потім ми переглядали наші роботи, обговорювали їх. На мою думку, наш фільм - найбільш творчий та кращий: ми єдині виконали усі умови. Я пишаюся своєю командою!!!
НАШ ФІЛЬМ
А це - фільми наших "суперників"
Після цього до нас завітала Світлана Михайлівна Кольцова, яка розповіла нам про основні принципи сучасної мультиплі-кації. Ми передивилися декілька мультфільмів й отримали завдання: розробити сценарій свого мультіка (ми поділені на 2 групи).
Ура! Наприкінці дня до нас завітали Ірина Григорівна та Тетяна Керімжанівна, які відповідали на наші питання та допомогли у вирішенні проблем із нашими блоками.
Нарешті я зрозуміла, чому не змогла загрузити свою презентацію на сторінку "Про мене" - зберегла її не у тому форматі (коли відправляла через інтернет).
Я дома... Презентацію загрузити не вдалося. Але я "знайшла" вихід: зробила з неї відео, тепер вона зайняла своє місце на моїй сторінці. Але проблема залишилася.
Середа, 03.07.19
Працювали на кіностудії "Веснянка". Захопливо й цікаво. Допомагала нам Світлана Михайлівна Кольцова.
Ми вирішили зняти мультік - соціальну рекламу, присвячену міжнародному дню без целофанових пакетів, тому що він відзначається саме 3 липня.
Підготовча робота зайняла купу часу, ми малювали, вирізали, малювали, знов вирізали...
Ми вперше працювали над створенням мультфільму. Знову пригадалося дитинство. Ми не тільки знімали казку, ми поринули у казку.
До моєї групи входили талановиті й креативні колеги: Шмига Вікторія, Козаченко Світлана, Кравець Оксана, Дмитренко Тетяна, Спичак Світлана та Панішев Анатолій. Працювали натхненно, довго, дружно... Стомилися. Але отримали чудовий результат: мультфільм "Казка про рибалку та..."
Четвер, 27.06.19
Знову насичений день, до нас запросили дитяче телебачення - представників НВК гімназії №122 м. Дніпра: Голубнічу Ірину Миколаївну (вчителя російської мови та керівника проекту) та її учнів. Вони розповіли нам про свій проект, продемонстру-вали деякі із своїх робіт та допомогли нам в реалізації нашого проекту "Творчій проект моєї групи" (було 2 групи). З нами працював Мирослав (закінчив 9-й клас) - чудовий хлопець: емоційний, контактний, захоплений, знаючий...!!!
Євдошенко Світлана Валентинівна, вчитель історії та
суспільствознавчих дисциплін
Анотація
проекту
№
|
Параметри
|
Опис
|
1.
|
Назва, тема проекту
|
Я пишаюсь своєю родиною
|
2.
|
Класифікація проекту (індивідуальний, груповий,
колективний, масовий)
|
Індивідуальний (можливо зробити груповим на наступних етапах)
|
Вид проекту (соціальний, навчальний, пошуковий, творчий,
інформаційний, соціальний, дослідницький…)
|
Соціальний, пошуковий, інформаційний, творчий
|
|
4.
|
Учасники проекту (учнівський(категорія учнів),
педагогічний, методичний, батьківський, громадський)
|
Учні та
їх батьки
|
5.
|
На якому медіа базується проект
|
Кепшн відео
|
6.
|
Мета проекту
|
Розширити уявлення дітей про сім’ю,
родину. Розвивати інтерес до історії свого роду, спостережливість, уважність.
|
7.
|
Очікувані результати проекту
|
Виховання поваги до історії своєї
сім’ї, свого народу та держави (духовна єдність поколінь)
|
8.
|
Тривалість (короткотривалий, довготривалий)
та етапи реалізації проекту
|
Довготривалий:
1-й етап – Моя сім’я, моя родина
(5 клас)
2-й етап – Історія моєї родини (6
клас)
3-й етап – Я пишаюсь своєю
родиною…
Реалізація етапів:
1. Робота зі змістом (сценарій).
2. Добірка матеріалу.
3. Скорочення тексту.
4. Формування історії (Animated Text)
5. Оформлення (Quik)
|
9.
|
Відповідність отриманого результату первинній меті
|
Відповідає
|
10.
|
Спосіб висвітлення проекту у різноманітних медіа (у
власному блозі зокрема)
|
Конкурс кепшн відео
|
11.
|
Значимість проекту (для різних груп) та його зв'язок з навчально-виховним
процесом Вашого закладу
|
Укріплення взаємовідносин батьків
та дітей.
Патріотичне виховання.
|
12.
|
Перспективи розвитку чи розширення проекту
|
Інтеграція з «Основами правознавства» та «Громадянською
освітою»
|
ПРОЕКТ
Немає коментарів:
Дописати коментар